Ca la Romana | Col·laboracions amb entitats i àrees
16404
page-template-default,page,page-id-16404,page-child,parent-pageid-15518,qode-quick-links-1.0,tribe-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,qode-title-hidden,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

Projectes i activitats

CONCERT A LA FRESCA

El Concert a la Fresca neix del Concurs de grups novells Estrena’t, l’any 2014, com a iniciativa cultural per a donar a conèixer grups novells del territori.

És una activitat d’oci nocturn positiu que es porta a terme amb els Joves Intrèpids, organitzadors de la Festa Major del municipi, normalment la última quinzena de juny.

Durant les darreres edicions, s’han realitzat concerts a l’entorn de la Font de la Vaca comptant amb: Germà Negre, Orquestra Maribel, The Blackiss, Embolingats, Deskarats, President Xai, Tambòrian’s, entre molts altres.

En l’edició 2018 es va comptar amb El Cigarrito de Después i Campikipugui, amb la batucada de Tambòrian’s, aquí en teniu un vídeo!!!

Aquest 2019, el concert va ser el divendres 28 de juny a les 22’30h a la Font de la Vaca amb Kumbara i Cuits!

CONCURS DE DISSENY DE SAMARRETA I GOT PER LA FM

 

Conjuntament amb l’Àrea de Festes i els Joves Intrèpids s’organitza aquest concurs per comptar amb el disseny de la samarreta i el got de cada festa major, la qual llueixen tots els voluntaris/es que hi participen.  El guanyador s’emporta 200€ de premi!

Podeu llegir les bases del concurs 2019 i veure algun exemple dels dissenys guanyadors/es de les darreres edicions:

Bases Concurs de Dissenys FM’19

Disseny guanyador concurs FM19

Disseny guanyador Festa Major 2018

Disseny guanyador Festa Major 2017

Disseny guanyador festa major 2016

 

 

ELECCIÓ DE LA PUBILLA I L’HEREU DE CALDES

 

Joventut som les encarregades de fer tots els preparatius perquè durant la Festa Major, s’escullin els cavallers, dames d’honor i l’Hereu i Pubilla del municipi.

Per això, es demana a tots els i les joves del poble que durant l’any natural compleixen 18 anys si volen hi participar, i a aquells interessats se’ls hi fan entrevistes i fotos  de presentació per la revista de Festa Major; unes activitats durant el Sopar Popular per tal de conèixer-los i finalment, l’elecció durant la nit del diumenge de Festa Major, entremig del concert.

Podeu veure aquest vídeo per saber què és presentar-se a Pubilla i Hereu i lo bé que s’ho passen els candidats/es!!

Els candidats/es a Pubilla i Hereu 2019:

 

TALLER I CONCURS DE RATAFIA ARTESANAL

 

Durant el mes de juny, cada any, realitzem un Taller d’Elaboració de Ratafia Artesanal amb la col·laboració de l’Assumpció Moreno i Oliva. En aquest taller, recollim les plantes en els entorns de Caldes, esmorzem i elaborar junts la ratafia.

Durant la Fira de l’Aigua, en col·laboració amb la Confraria de Ratafia de Santa Coloma de Farners, el primer cap de setmana d’octubre, fem el concurs on es premien les millors ratafies i coques de ratafia que s’hi presenten.