Ca la Romana | 6a edició de l’“Escena 25” sota el lema #SURTaESCENA
16792
post-template-default,single,single-post,postid-16792,single-format-standard,qode-quick-links-1.0,tribe-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

6a edició de l’“Escena 25” sota el lema #SURTaESCENA

6a edició de l’“Escena 25” sota el lema #SURTaESCENA

Tens ganes de consumir cultura en directe, ja sigui teatre, dansa, música o, fins i tot, circ? La campanya “Escena 25” és la teva oportunitat ideal per poder anar-hi sense haver de rascar-te molt la butxaca!

La campanya Escena 25, que enguany arriba a la seva sisena edició, té l’objectiu de promoure els espectacles d’arts escèniques o música en viu durant els mesos d’octubre i novembre, amb uns preus especials, d’entre 3 i 10 euros, pels joves de 18 a 25 anys.

Només t’has d’inscriure al web de la campanya (www.escena25.cat) durant els mesos d’octubre i novembre, seleccionar, reservar i comprar les entrades als espectacles i concerts als quals vulguis assistir per, posteriorment, recollir l’entrada a la taquilla de l’equipament. Participen en la campanya més de 100 teatres i sales de concerts de Catalunya.

A més a més, cada dia 25 de mes (exceptuant els mesos d’estiu) s’obrirà la plataforma durant 24 hores perquè els joves puguin aconseguir entrades per als espectacles oferts a la web a preus d’Escena 25.

Aquesta campanya és possible mitjançant una aliança formada per teatres, sales de concerts de Catalunya i el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, amb el suport de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals i la col·laboració de la Direcció General de Joventut, les universitats i biblioteques de Catalunya, TRAM, FGC, TMB i RENFE.

 

Escena 25

Font: Jove.cat