Ca la Romana | BRIGADA JOVE 2020
17505
post-template-default,single,single-post,postid-17505,single-format-standard,qode-quick-links-1.0,tribe-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

BRIGADA JOVE 2020

BRIGADA JOVE 2020

Torna el projecte d’inserció laboral per joves del municipi, LA BRIGADA JOVE!

Si vols treballar aquest estiu , tens entre 16 i 18 anys per les places de Peons de la Brigada Municipal; o entre 16 i 25 anys per la plaça d’Auxiliar Administratiu; inscriu-te al sorteig!

COM APUNTAR-ME A LA BRIGADA JOVE?

Peó de la BRIGADA MUNICIPAL

Comprovar si compleixo tots els requisits:

Places: 8

Temporalitat: de l’1 al 31 de juliol o de 1 al 31 d’agost

Horari: de dilluns a divendres, jornada de 20h/setmanals

Funcions: Tasques de suport a la brigada municipal realitzant feines de pintura, jardineria, manteniment d’instal·lacions municipals, suport a l’organització i realització d’esdeveniments socioculturals, gestió de mediambient, etc.

Requisits:

a)Tenir entre 16 i 18 anys

b)Estar empadronat i ser resident a Caldes de Malavella

c)No haver participat a cap edició anterior de la Brigada Jove.

d)No haver tingut experiència laboral prèvia. En aquest cas, s’admetran les sol·licituds dels joves que van ser contractats com a Premonitors/es en el JAN – Parc Infantil de Nadal de Caldes -, ja que malgrat s’entén com a experiència laboral, aquesta representa un breu contacte amb el món laboral.

e)No patir cap malaltia ni defecte físic que impedeixi el normal desenvolupament de les funcions per les quals es realitza la present convocatòria.

f)No trobar-se exclòs en cap de les causes d’incapacitat i d’incompatibilitat assenyalades per la normativa vigent.

Quina documentació necessito?
Com ho puc presentar?
  • Si tens IdCat i impressora a casa, imprimir la documentació, completar-la, fer una foto o escanejar-la i enviar-la per la seu electrònica amb una instància general. https://xurl.es/1x24a
  • Si tinc impressora, imprimir els documents, omplir-los i portar-los a l’Ajuntament.
  • Si no és cap de les anteriors, pots anar a l’Ajuntament, demanar els formularis, omplir-los i tornar-los abans del dia 15 de juny.

* Recorda adjuntar: instància, formulari i DNI.

Si tens qualsevol dubte pots enviar-nos un missatge per WhatsApp o Instagram.

Auxiliar d’administració a l’Oficina de Turisme

Places: 1

Temporalitat: de l’1 de juliol al 31 d’agost

Horari: de dilluns a divendres, jornada de 20h/setmanals

Funcions: Tasques d’auxiliar d’administració en l’oficina de turisme: arxiu, gestió de documentació, atenció telefònica i personal, enviament de correus electrònics, venta d’entrades, venta de productes de marxandatge, organització del magatzem de turisme, registres etc.

Són els mateixos passos que per PEÓ DE BRIGADA, però s’ha de tenir en compte que els requisits són diferents, comprovar-ho. I s’ha de presentar documentació diferent:  
Documentació a presentar:
  • Instància per Auxiliar administratiu/va Oficina de Turisme 20200529_Model instancia peons auxiliar administratiu turisme
  • Fotocòpia del DNI
  • Fotocòpia de l’ESO o equivalent
  • Fotocòpia del títol o de la matrícula 2019-2020 de la formació requerida o equivalent.
  • Fotocòpia del títol que acrediti un B1 d’anglès (Batxillerat, PET o equivalent)
  • Currículum vitae
Requisits:

a)Tenir entre 16 i 25 anys
b)Estar empadronat i ser resident a Caldes de Malavella
c)No haver participat a cap edició anterior de la Brigada Jove.
d) Estar en possessió de la titulació de Graduat en ESO o equivalent

e) Estar cursant o tenir una formació superior de:
Formació professional:
– Família professional Comerç i Màrqueting: CFGM Activitats comercials, CFGS Comerç Internacional, CFGS Gestió de vendes i espais comercials, CFGS Màrqueting i publicitat, CFGS Màrqueting i publicitat perfil professional promoció turística.
– Família professional Administració i gestió: CFGM Gestió Administrativa, CFGM Gestió Administrativa perfil àmbit jurídic, CFGS Administració i finances
– Família professional Hoteleria i turisme: CFGS Agència de viatges i gestió d’esdeveniments, CFGS Gestió d’allotjaments turístics, CFGS Guia, informació i assistència turística, CFGS Guia, Informació i Assistències Turístiques, perfil professional d’Animació Turística
Estudis universitaris: Grau en Turisme, Grau en Gestió Hotelera i Turística, Grau en Publicitat i relacions públiques, Grau en Màrqueting i Comunicació

f)Tenir un nivell d’anglès B1: Que s’acreditarà amb el títol de batxillerat, el títol de PET (Preliminary English Test) o qualsevol altre d’equivalent.
g)No patir cap malaltia ni defecte físic que impedeixi el normal desenvolupament de les funcions per les quals es realitza la present convocatòria.
h)No trobar-se exclòs en cap de les causes d’incapacitat i d’incompatibilitat assenyalades per la normativa vigent.

 Per fer-ho cal que presentis instància i la documentació necessària a les Oficines d’Atenció al Ciutadà de l’Ajuntament abans del 15 DE JUNY.

El sorteig serà el dia 22 de juny a les 17h per IG Live @calaromana_caldes

Les bases de la convocatòria especifiquen quina és la documentació a aportar per a cada plaça: 20200603_Publicació_Publicació oficial en Butlletí _Anunci aprovació de les bases per la selecció de 9 peons per la Brigada Jove 2020

 

Per més informació contacta amb nosaltres: 676 067 933/ calaromana@caldesdemalavella.cat